dimecres, 29 de juny del 2011
Avui a Sant Marçal homenatge a la Vellesa i revetlla
Avui a les set de l'horabaixa, hi haurà la missa per tot seguit fer l'homenatge a la Vellesa, aquesta es la edició XXXIII, i com sempre es farà entregue d'un obsequi a l'home de mes edat i a la dona de mes edat del nostre terme.
L'acte estar acompanyats pels Xeremiers de Sa Garriga.
A les 22 hores la revetlla, amb les actuacions dels Orquestra Aumadrà, Tumbet de Solfa i l'actuació dels disc jokey Sant Marçal.
dimarts, 28 de juny del 2011
Avui trobada de la gent gran de Marratxí
Avui a partir de les 20 hores, a Sant Marçal, hi haurà la XX edició de la trobada d'Associacions de Persones Majors de Marratxí.
A les 21 hores amb l'actuació del grup "Acuarius", ball per tothom.
dilluns, 27 de juny del 2011
Premi del certament de pintura i trobada de brodadores
Amb motiu de les festes de Sant Marçal, el passat divendres es va inaugurar l'exposició de pintures dels quadres que na participat a la XXV edició del certament de pintura de Sant Marçal.
En aquesta edició s'hi han presentat una sis-centena de quadres, i els finalistes es podran veure fins el proper dia 15 de Juliol.
La guanyadora del certament ha estat l'artista valenciana Marta Blasco, amb la seva obra Corpus3, l'entrega de premis fou a càrrec del batle Tomeu Oliver.
Per altra part ahir horabaixa a Sant Marçal, va tenir lloc la segona trobada de bordadores i boli-los, on varen participar-hi mes de vuitanta persones que varen fer gala de les seves habilitats.
dissabte, 25 de juny del 2011
Avui pregó de Sant Marçal
Avui a les 20 hores i a càrrec del president d'Asnimo Joan Perera, hi haurà el prego de les Festes de Sant Marçal.
Un pic acabat el prego concert de corals, "Veus de Marratxí", de la qual es director el portolà Biel Massot i la "Cora Gabelina" de Capdepera, essent la directora de la mateixa Elionor Gomez Quintana, tots aquests actes tendran lloc a la església de Sant Marçal.
Abans a les 19,30 tindrà lloc la inauguració de les exposicions de les mestresses de casa, i dels rostres de Sa Cabaneta, tot al local social de la parròquia.
A la mateixa hora i en es Museu des Molí, hi haurà una conferència sobre astronomia.
A les 22 hores observació amb directa amb telescopi dels astres des de el camp de futbol de Son Caulelles.
Mentres que a la mateixa hora i a Sant Marçal nit de teatre.
Entrega de diplomes a S'escorxador
L'escola de ceràmica de Marratxí, va fer entrega dels diplomes de participació a un curs de ceràmica, que s'ha duit a terme durant tres setmanes a S'escorxador.
Els diplomes foren entregats, pel batle Tomeu Oliver i el regidor de cultura, juventut i Eduació Xisco Ferrà, acompamnyats per la directora de l'escola Pilar Sastre.
divendres, 24 de juny del 2011
Actes per avuii de Sant Marça
Els actes del programa de festes de Sant Marçal, són aquest.
A les 19,30 a Sant Marçal demostració del Cñub de Taekwondo Marratxí.
A les 20 hores inauguració del XXV Certamen de Pintura Sant Marçal, amb el lliurament de premis a S'Escorxador de Pòrtol.
A les 22 hores Nit d disco 80'S amb l'actuació dels grups DJ LOST TIME MUSIC i XIC 80 a la Plaça de Sant Marçal.
Es Liceu entrega diplomes de F.P.
Ahir dijous, el centre escolar ES Liceu, va fer entrega de diplomes als alumnes que han acabat la F.P., al mateix tens varen entregar un diploma i un obsequi, a les 27 empreses, entre elles l'Ajuntament, que han tingut aquest alumnes fent pràctiques durant sis mesos.
L'acte va concloure amb un petit refrigerí.
dimecres, 22 de juny del 2011
Demà començam les festes de Sant Marçal
Amb els tallers infantils, demà a partir de les 18 hores començam les festes de Sant Marçal, els tallers estaran a càrrec dels grups dels club d'Es Puntet, l'agrupament escolta Soca-Arrel, Sa Cuca i Adisma, també hi haurà un taller de construcció de coets d'aigua amb els monitors d'Astromallorca i la col·laboració del Club Newton de Manacor-
A les 19 hores conferència a la biblioteca d'Es Pla de na Tesa, a càrrec de Mallorca Fantàstica, per acte seguit Marisol Moreno presentà el llibre "Los Mundos de Nerba".
A les 22 hores cinema a la fresca a Sant Marçal, a la projecció de la pel·lícula Herois.
divendres, 17 de juny del 2011
Convocada la IV Biennal de ceràmica
L'Ajuntament ha convocat la IV Biennal Internacional de Ceràmica, dotada amb un primer premi de 6.000,00 € i un segon de 4.000,00 €, el plaç d'inscripció acaba el dia 2 de Desembre, i per la presentació de les obres el 30 d'Abril del proper any.
Les obres presentades i seleccionades s'esposaran al Museu del Fang de Marratxí, entre els dies 1 de Juny del i el 10 de Juliol del 2012.
Per més informació visitau www.bicma.es
dijous, 16 de juny del 2011
L'Ajuntament ja te equip de govern
Tomeu Oliver, nou batle de Marratxí, ja ha assignar les corresponents àrees de govern als seus tretze regidors. la composició del equip de govern es la següent:
Tomeu Oliver: Batle, i àrees d'urbanisme, infraestructures i comunicació.
Xisco Ferrá: àrees de cultura joventut, educació i vivenda.
Petri Galmés: àrees de serveis socials i família.
María Calafat: àrea de gent gran.
Coloma Coll: àrees d'economia, hisenda i especial de comptes.
Joan Coll: àrea de seguretat ciutadana i mobilitat.
Sebastià Frau: àrea de contractació i vies i obres.
Cati Pocoví: àrea de medi ambient.
Antònia Coll: àrees de participació ciutadana, interior, recursos humans, patrimoni i fires i festes.
Juan Femenias: àrees d'Indústria, turisme i comerç.
Margalida Mesquida: àrees de salut, consum i serveis funeraris.
Jaume Llompart: àrea d'esports.
Catalina Bujosa: àrea de formació i ocupació.
dilluns, 13 de juny del 2011
diumenge, 12 de juny del 2011
dissabte, 11 de juny del 2011
divendres, 10 de juny del 2011
Pamboliada a la plaça des Pont d'Inca
El pròxim divendres, dia 17 de juny, hi haurà una pamboliada a la plaça des Pont d'Inca. La festa començarà a les 20:30 hores. El preu del pa amb oli i coses i la beguda (vi, cervesa o refresc) és de 5 euros. Aquest preu també inclou postres. A més del sopar, a la plaça es podrà gaudir de música, ball i altres sorpreses. Es venen els tiquets al bar Sa Bauxa i al bar Cas Frares i organitza l'activitat la Comissió de Festes des Pont d'Inca.
JAC
dimecres, 8 de juny del 2011
Obres a l'estació de Marratxí
A l'estació de Marratxí, s'hi estan fet obres de reforma per millorar-le.
Les obres consisteixen, amb la instal·lació de dos ascensors, just devora el pas soterrat, la col·locació de torns i maquines expenedores de bitllets, just devora el pas soterrat, que desprès d'uns quants anys, es tornarà obrir.
També s'ha feren banys a la sala d'espera de l'andana amb direcció a Palma, la reforma de L'estació i la construcció de marquesines mes grans per poder reguardar-se del fred i la calor.
El pressupost de les obres es de 416.662,44 €.
diumenge, 5 de juny del 2011
dijous, 2 de juny del 2011
Forta barrumbada a Marratxí
El passat dia 31 de maig caigué una forta barrumbada sobre Marratxí. Alguns accessos a les urbanitzacions quedaren inutilitzats. També es negaren els baixos i els soterranis de molts d'habitatges de la zona des Pont d'Inca. Les imatges que veis són fetes de dia 1, un dia després de l'aiguat, en un dels blocs de pisos que hi ha a l'av. Antoni Maura des Pont d'Inca. L'aigua, a banda de deixar-ho tot ben brut, es filtrà cap als aparcaments subterranis i va fer malbé algunes de les pertinences que guarden els veïnats als trasters.
JAC
Subscriure's a:
Missatges (Atom)